Kem Perdana Sukarelawan

Kem Perdana Sukarelawan Rakan Muda Kemaman 2009

Tarikh : 28 Mei 2009 – 30 Mei 2009 (Khamis – Sabtu)

Tempat : Pantai Teluk Kalong, Kijal Kemaman

Peserta : 250 orang Ahli Skuad Sukarelawan Rakan Muda Kemaman

Anjuran : Kelab Rakan Muda Kemaman Dengan Kerjasama Pejabat Belia Dan Sukan Daerah Kemaman, Asrama Yayasan Terengganu Kemaman, Pusat Khidmat Masyarakat Dun Kijal, Pusat Khidmat Masyarakat Parlimen Kemaman Dan Majlis Perbandaran Kemaman.

       Kem ini dianjurkan bagi memupuk semangat kesukarelaan di kalangan para remaja khasnya ahli Kelab Rakan Muda Kemaman dan penghuni Asrama Yaysan Terengganu Kemaman.

      Peserta didedahkan dengan kerja-kerja sukarela sepanjang kem ini. Mereka juga dilatih dengan kepayahan mengharungi bencana alam.

6 Comments »

  1. sweet_18 Said:

    best…..sahal kuat ‘latoh’.hu9

  2. sweet_18 Said:

    best…….iman mmg bek r…

  3. sweet_18 Said:

    cameraman x sporting….bekeng ngak..senyum sket.senyum kn sedekah

  4. notty_ra Said:

    kem rakan muda kat TK gempq gler…!!!aq windu kat memmbr kt kem 2..korg mmg fun abis..abg iman,abg iman mmg bek bkn sng jpe org bek cm abg iman..abg sahal,jgn latah kuat ngt kekg cpt tue..(jgn mrh)hi9..abg ikhwn ske2 skmo!!abg raja encem ngt..kameraman..jgn r bekeng ngt..kekg org xske..lyn org biar molek cket xbek kasor2..org b’budi kte b’bhse..sori klu aq wk sloh kat kameraman..klu t’ksr bhse..tp kameraman pn kne mtk maf kt aq tau…take care ganc2 rkn mda..smoge mude sokmo..hu9

  5. krmpkemaman Said:

    Terima kasih di ats komen2 tu…Kem ini sebenarnya diadakan bagi melatih semua Ahli Skuad Sukarelawan Rakan Muda dari segi kekentalan mental dan fizikal bagi kerja2 sukarela. Di samping itu juga ia bagi menilai semangat kesukarelaan dikalangan Ahli2 JK KRM Kemaman. Melalui kem ini juga, kami ingin melatih ahli2 didalam Pengurusan Program dan Pengacaraan. Selaku Pengerusi, saya lihat ahli2 Jawatankuasa yg terlibat dalam program mega begini sudah mampu mengendalikan kem ini dengan baik. Bukan mudah untuk menguruskan kem seramai 300 orang sebegini. Tahniah dan terima kasih…


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a comment